1. Rejestracja w Systemie polega na wejściu do zakładki "Rejestracja" i wpisaniu podstawowych informacji o firmie. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że wszystkie pola są polami obowiązkowymi i brak wypełnienia któregokolwiek z nich uniemożliwi rejestrację w systemie. Po wpisaniu adresu e-mail w części "Informacje o firmie" i wciśnięciu przycisku WYŚLIJ, na podany adres zostanie wysłane hasło, które umożliwi zalogowanie się w systemie, loginem staje się podany adres e-mail. Informacje o organizowanych konkursach ofert i aukcjach wysyłane będą na adres e-mail osoby kontaktowej.
2. Po zalogowaniu do systemu zostaniecie Państwo poinformowani o możliwości wyboru uczestnictwa w konkursach ofert lub aukcjach elektronicznych. Są to dwie, różne formy składania ofert.
- konkurs ofert jest to sposób na złożenie propozycji cenowej, która następnie podlega porównaniu z propozycjami złożonymi przez innych uczestników konkursu. O wyniku konkursu oraz kwalifikacji oferentów są Państwo informowani przez pracowników naszej firmy
- aukcja elektroniczna to licytacja odbywająca się on-line i o wyborze ostatecznych usługodawców informuje Państwa system natychmiast po zakończeniu licytacji
3. Przed wejściem do części systemu umożliwiającej składanie ofert lub uczestnictwo w aukcji, prosimy o zapoznanie się z regulaminami uczestnictwa oraz załączonymi dokumentami. Z uwagi na możliwość modyfikacji warunków uczestnictwa w konkursie ofert bądź aukcji prosimy wszystkich, którzy uczestniczyli w poprzednich konkursach lub aukcjach o dokładne zapoznanie się z zasadami podanymi na stronie.
4. Szczegółowe instrukcje dotyczące obsługi systemów znajdziecie Państwo z zakładach "Instrukcja", odpowiednio w sekcjach „Konkurs ofert” bądź "Aukcje elektroniczne".